Kauden viimeinen osakilpailu on edessä. Mestaruudesta taistelee kolme kovaa, jotka eivät periksi anna.
Kaikki moottorin kehittämiseen sallitut poletit on nyt käytetty, ja viimeistän nyt otetaan miehistä mittaa. Jopa lempäälässä ollaan innostuttu ja kolmeen mäntään on vaihdettu alempi männänrengas. Alajärven pojat ovat rälläkkään vaihtaneet uuden laikan ja pääkaupunkiseudulla on B&D raspiroopeen vaihdettu vähempi käytetty nauha. Turun suunnassa on romiksesta haettu uutta vastaavaa osaa ja valkeakoskella on venttiilit suoristettu. Joensuussa haettu pellinsuoristus apuja jokkiksesta.
Kilpailijoiden suuri määrä tällä kaudella on kasvattanut kisaluokan kokonais vuosibudgetin yli 77 miljoonaan, joka on uusi ennätys. Hallitus miettii kuumeisesti mitkä tallit otetaan mukaan ensi kaudeksi, tunkua on ja uudet tallipäälliköt lobbailivat Ahvenistolla hallitusta, tosin toissavuotista kun weppisivut jäänyt päivittämättä.
Autoja pitää löytyä lisää, tai sitten niitä pitää rakentaa. Taas on tulossa kartingin suunnasta nuorta haastajaa. Sarjan kustannusrakenne ja kova taso mahdollistaa hyvät kilpailut ja määrä takaa sen että jokaiselle löytyy kilpakaveri.
Toivotaan kaikille hyvää viikonloppua ja autot ehjänä kotiin. /kimi